Известие

Collapse
No announcement yet.

тракане от главата на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Кутията пък защо да откачат, картера се вади без да се откача кутията.

    Според мен може да има превъртял биелен лагер и първо е добре да се видят в какво състояние са.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
      Твойта кола няма бренер,нещо не са в час тези пичове.

      Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
      +1
      Сигурно ще е първият дизел с директно впръскване и с предкамера.

      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Кутията пък защо да откачат, картера се вади без да се откача кутията.

      Според мен може да има превъртял биелен лагер и първо е добре да се видят в какво състояние са.
      А ако свалиш и двигателя, знайш ли колко лесно става?
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #18
        Колеги последни новини. Обадиха ми се и казаха диагнозата - биален лагер на четвърти цилиндър. Думите бяха "качил е лагерите един върху друг" - не знам повече от един ли са на цилиндър. А добрата новина е че други поражения няма по двигателя. Казаха че само един лагер няма как да с прави и следва всички да се сменят а вала да се шлайфа. И според тях това бил най лошия вариант за повреда, по добре било да се смени глава, а не да се правят лагери.
        Та сега чакам да кажат ориентировъчна цена за ремонта, че да си правя сметката.
        Кажете как вървят цените за такъв ремонт да се ориентирам.
        sigpic
        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

        Comment


        • #19
          Ще ми е интересно да споделиш:

          1. На какъв пробег е двигателя
          2. С какво масло е каран: визкозитет, марка, интервали на смяна и т.н.
          3. От колко време е при теб колата

          Ако не е проблем разбира се


          Comment


          • #20
            Още щом си усетил чукането е трябвало да спреш, пораженията щяха да са доста по-малки. Лагерите са 2 черупки за всяка биела, щом са се качили един върху друг не е добре.
            Неприятна процедура. Мотора се вади, вала се вади, шлайфа ако е в допустимите граници и се взимат лагери според ремонта (1ви, 2ри, 3ти ремонт). Аз бих се ориентирал към друг мотор, стига да се знае състоянието на новия, примерно от ударена кола на познат или нещо такова от форума. Със сигурност ще ти излезе по-евтино. Задели си 1000лв на една страна.
            Пс С какво масло беше колата? Установиха ли причината?
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Много рядка повреда при 2.4 10V,причината и на мен ще ми е интересно,да не е останала без масло тази кола?Иначе и аз както те е посъветвал колегата Мирчозо бих търсил друг мотор,но нека първо ти свалят вала и тогава ще се прецени,ако е надран дълбоко няма да стане и ще се наложи поне блок с биели и бутала да търсиш.

              Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Колата е от 6 години при мен. Маслото с което съм я карал е мегуин 10W40 за дизел(повече данни мога да дам като взема от колата бутилката за всеки случай дето съм взел. Мисля че цената на 5л беше около 80лв). Смяната е на 10 000км. Когато я купих на километража показваше 103 000км( колко са истинските незнам и не съм се интересувал). Сега е на 159 000км.
                За причина не съм ги питал. За спиране веднага след чуване на шума нямаше шанс - в поток от коли бях. А и нали не очаквах такива повреди и си мислех за друг вид повреда, за това я закарах на сервиз почти веднага.
                sigpic
                Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                Comment


                • #23
                  Аз пак да попитам да не е останала без масло или другия вариант е цедката да е била леко затлачена и да не е качвала достатъчно масло.Лампата за маслото да ти е присветкала напоследък?

                  Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Колега danchev63, един съвет от патило. Ако правиш колата поискай да ти погледнат и биелите (да няма крива) и буталата със сегментите. Това е за застраховка! Аз моята като я взех за има няма 12км се разтрака пак, но ремонта остана за сметка на сервиза. За цената бях писал по-назад в темата.

                    Едно въпросче, тубо да си "духал"?

                    Comment


                    • #25
                      Не е зле са хвърлиш едно око на кулера, да не е пълен с масло.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        Колега, като натиснеш съединителя изчезваше ли това тракане? Защото и на мен ми се слуша едно тракане отпред, но при леко опиране на съединителя спира, а иначе има вибрация на съединителя. На мен от края на миналата година си има вибрация и не може да се разбере от какво и направо съм се отчаял. Бях при доста майстори и вече не зная какво да правя.
                        Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от KARTaL Покажи съобщение
                          Колега, като натиснеш съединителя изчезваше ли това тракане? Защото и на мен ми се слуша едно тракане отпред, но при леко опиране на съединителя спира, а иначе има вибрация на съединителя. На мен от края на миналата година си има вибрация и не може да се разбере от какво и направо съм се отчаял. Бях при доста майстори и вече не зная какво да правя.
                          Кога си сменял феродовия диск?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Кога си сменял феродовия диск?
                            Не съм го сменял, купил съм колата преди една година.
                            Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                            Comment


                            • #29
                              Ами действай и си виж и маховика

                              Comment


                              • #30
                                pri men bewe zadral 4 ti cilindyr gore dolu taka se 4uvawe

                                Comment

                                Working...
                                X